Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

΄Ερος Λυσιμελής

1

Μέρες ολόκληρες σε βλέπω
Να λιώνεις
Και δεν μπορώ
Να κρατήσω το χέρι σου.
Νύχτες και νύχτες
Διαβαίνεις σαν άστρο.
Την αυγή που ξυπνώ
Δεν σε βρίσκω
Στο πλάι μου.

2
Χαμένες στιγμές
Μιας οδύνης που πέρασε
Μιας ηδονής
Που δεν ήρθε.
Πες μου, τί νιώθεις
Σαν βλέπεις τ΄ αστέρια
Να πέφτουν τη νύχτα
Στης λίμνης
Τα ασάλευτα νερά;

3
Σ΄ αγαπώ
Σαν τη γύμνια του κορμιού μου
Την ΄Ανοιξη
Σαν το κύμα που σκάει αφρίζοντας
Στα βράχια της πατρίδας μου.
Τί μπορείς να μου πεις
Για το τέλος του ατέλειωτου πόνου
Το μεγάλο τραγούδι της; Άνοιξης
Στο καταχείμωνο
Αστερόεσσα εσύ λαμπερή
Που δεν λες να μου δώσεις
Το σώμα σου;

4
Το κορμί μου μέσα στο κορμί σου
Στιγμή μοναδική της οδύνης και της ηδονής
Που κρατάει τόσο λίγο.
Μη ζητάς να σου πω
΄Οσα ξέρεις.
Τί νόημα θα είχε, αλήθεια,
Μια τέτοια αποκάλυψη
΄Οταν τόσα σου λένε τα χέρια μου
Καθημερινά;

5
Δέξου,λοιπόν, το τραγούδι μου
Μούσα μου εσύ και ηγερία μου
Διατσέντα γλυκειά
Γυναίκα
Γυναίκα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου